"Antti Reini on kuin luotu konnan rooliin, hÀnen ensimmÀinen nÀyttelytyönsÀ Il Capitanossa onkin varsin mieleenpainuva. Ei yhtÀÀn kaunistella sitÀ millainen mulkku Juha Valjakkalakin oli, syyst"
"I liked Yu Yu Hakusho a lot too and the Dark Tournament saga was something I enjoyed even though I'm not the biggest fan of tournament arcs either. It was the payback in the final battle between Yusuk"
"Books I read last year by comparison: - Loiri - Kalevala - The Egyptian - To Kill a Mockingbird - The Adventures of Huckleberry Finn - Started Sotaromaani but finished this January (counting it as the"
"Goro "one hit wonder" Miyazaki palannut nÀköjÀÀn ohjaajan puikkoihin. Kukkulan tyttö sataman poika huomattava parannus Maameren tarinoihin, vaikka jÀlkimmÀinen viihdytti vioistaan huolimatta. "
"ItsellÀ taas on vÀlillÀ suorituspaineita, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Tuntuu siltÀ kuin olisi "kiire" saada jotain katsottua/luettua alta pois, jotta pÀÀsee listalla eteenpÀin. TÀllöi"
"Luet muuten ihailtavan ripeÀllÀ tahdilla kirjoja. Vuosi ei ole vielÀ edes puolivÀlissÀ ja nyt jo saanut enemmÀn luettua kuin minÀ keskimÀÀrin vuodessa. ItsellÀ oli lukiossa lukumoti huipussa"
"Vahinkoja sattuu toki. ItsellÀ tosin on tuo pelimusiikkilista sellainen, jonka tekoon vierÀhti aikanaan useampi tunti ja kyllÀ vituttaisi jos vahingossa poistaisin profiilini mikÀli mainitsemasi s"
"VÀhÀn myöhÀssÀ, mutta en voi sanoa muuta kuin ettÀ todella komea lista. MitÀ nyt Superbad erottuu joukosta omaan silmÀÀn kuin tulehtunut peukalo."
"DKC-peleissÀ kenttien nimien perÀÀn tulee huutomerkki, kun on kyseisten kenttien salahuoneet kolunnut lÀpi. Jatko-osaa pidÀn reilusti ensimmÀistÀ parempana, mm. siksi ettÀ kenttÀsuunnittelu o"
"Have you watched the new JoJo anime series? It's WAY better than the 1993 OVA."
"Joo, Isaac on todella koukuttava peli ja sanoisin ettÀ Castle Crashersin ohella paras nÀistÀ Newgroundsissa alkunsa saaneista peleistÀ. KiitettÀvÀn laaja katras vihollisia, power-upeja ja pelatt"
"MitÀ kautta oot Homicidea katellu? Ainakaan suomenkielistÀ dvd-julkaisua ei nÀytÀ löytyvÀn mistÀÀn."
"1. Fight Club 2. Shawshank Redemption 3. Raiders of the Lost Ark 4. The Good, The Bad and The Ugly 5. One Flew Over the Cuckoo's Nest 6. The Empire Strikes Back 7. Pulp Fiction 8. Die Hard 9. A New Ho"
"1. Oz 2. South Park 3. Game of Thrones 4. Deadwood 5. Breaking Bad 6. Twin Peaks 7. The Sopranos 8. The Wire 9. True Detective 10. Narcos"
"I have a bad habit to try rushing through all the games I play as fast as possible (without categorizing it as speedrunning) and when playing RPGs, I often end up grindind a lot because of my impatien"
"You deserve a medal for completing DQVIII in 77 hours. I have played that game for 91 hours (mostly storyline) and still haven't finished it."
"Meni maku harrastuksesta jo varmaan vuosi sitten, mutta eiköhÀn tÀÀ tÀstÀ vielÀ joskus noususuhdanteeseen lÀhde."
"Okami should be in this list. That game is mainly the Zelda of PS2."
"This list deserves a vote for such a hard work. Too bad I haven't seen as much films to participate here. Thanks for the request, anyway."